Έκανα την πρώτη μου καταγγελία στο ΕΣΡ (μάθε πώς μπορείς κι εσύ!)

Έχω βαρεθεί να ακούω επικριτικά σχόλια για τηλεοπτικά προγράμματα, ραδιοφωνικές εκπομπές, δημοσιογράφους, σχολιαστές και παρουσιαστές. Προσωπικά κάνω χρήση της δύναμης του τηλεκοντρόλ εδώ και πολλά χρόνια αρνούμενη να χαρίσω έστω και χιλιοστά τηλεθέασης σε όποιον με υποτιμά, με προσβάλλει, με εξοργίζει και αρνούμαι να ακούσω στο ραδιόφωνο ανάλογα προϊόντα.

Εδώ και λίγες μέρες όμως αποφάσισα να κάνω χρήση ενός ακόμη δικαιώματος μου, που εκτιμώ ότι αγγίζει τα όρια της υποχρέωσης για κάθε πολίτη: να καταγγείλω στο ΕΣΡ (που επιτέλους υπάρχει) ένα τηλεοπτικό προϊόν που έκρινα ότι ξεπερνάει τα όρια της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, υποβαθμίζει την νοημοσύνη μου και κάνει κατάχρηση του ραδιοτηλεοπτικού αέρα, παραβιάζοντας σειρά νόμων. 


Θα μου πείτε "σώθηκες αν περιμένεις από το ΕΣΡ". Μπορεί να έχετε και δίκιο. Μπορεί όμως να έχετε και άδικο. Επιτρέψτε μου να περιμένω το αποτέλεσμα της καταγγελίας μου πριν εκφέρω άποψη...

Για όποιον επίσης βαρέθηκε να τον προσβάλλουν τα ΜΜΕ, να σας πω οτι μπορείτε να κατεβάσετε εδώ το σχετικό Έντυπο Καταγγελίας και αφού το 
συμπληρώσετε να το στείλετε 

- ηλεκτρονικά στο ncrtv@otenet.gr ή

- ταχυδρομικώς στην διεύθυνση
Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης
Πανεπιστημίου και Αμερικής 5
Αθήνα Τ. Κ 10564
με την ένδειξη ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ.

Για ευνόητους λόγους, στην εικόνα έχω σκεπάσει τα στοιχεία και έχω αφαιρέσει εντελώς το κομμάτι της καταγγελίας μου.

Μία μεμονωμένη καταγγελία, όπως τη δική μου, μπορεί να την αγνοήσουν. Για φανταστείτε όμως να μαζευτούν πολλές... Ποτέ δεν ξέρεις αν δεν το δοκιμάσεις. Για την συνείδησή σου ρε γαμώτο...

Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr

Υ.Γ. Μην μπει κανείς στον κόπο να μου προσάψει ότι είμαι κατά της "ελεύθερης δημοκρατικής έκφρασης". Στα ΜΜΕ τα μεγαλύτερα"εγκλήματα" με αυτόν τον "φερετζέ" γίνονται... 

Comments