Οχι άλλο "δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα" ρε παιδιά (+ εναλλακτικά τραγούδια κρύου)

Θυμάμαι μια εποχή που στην τηλεόραση έπαιζε διαρκώς η διαφήμιση με την ατάκα "όχι για μένα για τη φουκαριάρα τη μάνα μου".  Όπου βρισκόμουν κι όπου στεκόμουν κάποιος "χαριτωμένος" θα πέταγε τη φράση, ταίριαζε δεν ταίριαζε στην περίπτωση, όπως ακριβώς είχε συμβεί στο παρελθόν με το "καλό, ε; " του Σεφερλη που η επανάληψη του είχε πάρει διαστάσεις μάστιγας.

Κατι ανάλογο,  για να μην πω χειρότερο, ζω απο χθες με το (εξαιρετικό) τραγούδι των Locomondo" δεν κανει κρύο στην Ελλάδα ". Δεν υπάρχει άνθρωπος στον δρόμο, στην τηλεόραση , το ραδιόφωνο, το διαδίκτυο που να μην βρίσκει πολυ πρωτότυπο, έξυπνο κι ευφάνταστο να σου πει τον στίχο αυτο, για να μην επεκταθώ και σε εκείνους που τον τραγουδάνε κιόλας.

Έλεος ρε παιδιά! Σας ικετεύω!! Όχι άλλο "δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα". Τόσα τραγούδια έχουμε! Και για του λόγου το αληθές,  ιδού η δική μου λίστα με 10 άσματα κρύου που οπως θα δείτε καλύπτει ολα τα γούστα και τις θερμοκρασίες.

10.  Θες παράπονο;  Έχω:
"Εχει μια ψύχρα αυτη η Τετάρτη, ενα παράπονο αυτή η ζωή " με Ρέμο - Ασλανίδου κι αλλάζεις μονο τη μέρα. Το παράπονο παραμένει ίδιο

9. Θες λαϊκό vintage(!); Έχω:
" Ειναι το κρύο τσουχτερό να το αντέξω δεν μπορώ" του Χρηστάκη

8 & 7. Θες αγωνιστικό;  Εχω:
"Πάγωσε η τσιμινιέρα... ".  Μπορεί να μην πάγωσε απο το χιόνι αλλα η δουλειά μας γίνεται μια χαρά"
"Σ έστησαν σε μια γωνιά κι ήταν πρωί και παγωνιά", απο τον Νταλάρα.

6 & 5. Θες ροκ, θες έντεχνο;  Εχω:
"Μη μιλάτε του χειμωνα μονο βρείτε του κρυψώνα ", Βασίλης Παπακωνσταντινου
" Κοιτα να ντυνεσαι καλα κι έρχεται κρυο", Αρλετα

4. Θες με παθιαρικο υπονουμενο;  Εχω:
"Θελω να ρίχνει χιονι οταν ξαναρθεις κι εγω να χω πλαγιασει απο νωρις" απο (ποιόν άλλο;)  τον μεγα Τολη.

3 & 2. Θες πιο βαριες καταστασεις;  Απο αυτες κι αν εχω!!
"Τωρα κρυωνω, σ ενα στρώμα από χιόνι όταν ξαπλώνω" με Χρηστο Παζη
"Λειπεις και ειμαι μονος μου, κρυωνω δεν αντεχω παγωνω" από  Σωτη Βολανη.

1. Σε καθε περιπτωση, υπάρχει και το απόλυτο τραγουδι ψυχους από τον Αντώνη Ρέμο που ειναι και το δικο μου λατρεμενο:
"ΠΟΥ ΝΑ ΣΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΡΥΩΝΩ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ... "



Αν μετα από ολα αυτά επιμεινετε στο" δεν κάνει κρυο στην Ελλάδα "ειστε ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟΙ (που λέει και μια νεα τηλεοπτική διαφήμιση).

Μαρια Παναγοπουλου ♡♡




Comments