Εραστές - χορηγοί για τα τακάκια φρένων της Ροζουλίας (άτιμη κρίση...)


Η Ροζουλία (αν δεν την γνωρίζετε διαβάστε εδώ όλα όσα πρέπει να ξέρετε γι αυτήν) έχει μια πολύ "δική της" άποψη για το πώς μπορεί μια γυναίκα να αξιοποιεί τα χαρίσματα που της χάρισε η φύση.

Για παράδειγμα, πριν απο λίγες εβδομάδες ήθελε να πάει εκδρομή στη Θεσσαλονίκη με το αυτοκίνητό της, το γνωστό μικροσκοπικό ροζ αυτοκίνητο με τα ροζ καθίσματα. Το πρόβλημα ήταν ότι το όχημα είχε μήνες να κάνει σέρβις και το φθηνότερο συνεργείο που βρήκε της ζήτησε 200 ευρώ- ποσό που η Ροζουλία σε καμία περίπτωση δεν σκόπευε να χαλαλίσει για τακάκια και λάδια μηχανής.

- Σιγά μην πεταγα εγώ τόσα λεφτά σε συνεργεία, τέτοιες εποχές. Πέντε κλιπ τρέσες μπούκλας αγοράζω με αυτά, μου είπε επιστρέφοντας από την εκδρομή της.

- Και τι έκανες;, τη ρώτησα.

- Απευθύνθηκα στους χορηγούς μου. Τους έστειλα μερικά μηνύματα με πιπεράτο περιεχόμενο λίγο μετά τα μεσάνυχτα που πάνε για ύπνο οι γυναίκες και τα παιδιά τους, με ξάφνιασε με την απάντηση της.

- Και;, ξαναρώτησα βλακωδώς εγώ.

- Τι "και"; Έγινε παιχνίδι με τέτοια μηνυματάκια την πρώτη νύχτα, έγινε το ίδιο τη δεύτερη και την τριτη... Και μην νομίζεις πως είναι απλή υπόθεση. Οι δύο χρησιμοποιούν Viber, ο ένας το Facebook, δύο άλλοι τα κινητά τους, ημικρανία με έπιασε για να τους προλάβω..., προσπάθησε να μου εξηγήσει αλλά εγώ... Βόδι! Ανεπίδεκτη μαθήσεως.

- Τι σχέση έχουν τα ερωτικά μηνυματάκια με το σέρβις του αυτοκινήτου σου βρε Ροζουλία μου; Είναι μηχανικοί αυτοκινήτων οι κύριοι;,αναρωτήθηκα, για να εισπράξω ένα από τα πιο απαξιωτικά βλέμματα της ζωής μου.

- Καλά πού ζεις;;;; Χορηγοί μου είναι οι κύριοι. Όχι μηχανικοί! Και κυρίως παντρεμένοι. Οι περισσότεροι ζουν στην επαρχία, ένας στην Γερμανία και μόνο δύο στην Αθήνα. Καλύτερα για να μην με ζαλίζουν να συναντηθούμε. Ανταλλάσσουμε μηνύματα πονηρού περιεχομένου αλλά το παίζω και λίγο je t' aime, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ γιατί δεν τα πιάνεις κι αμέσως", μου την έκανε την παρατήρηση και συνέχισε την περιγραφή της: " Αφού γίνει παιχνίδι δυο τρεις νύχτες, ρίχνω το παράπονο μου:  Αχ! Άσε με είμαι χάλια σήμερα μωρουλίνι μου, γράφω και ανάλογα τι χρειάζομαι το ξεφουρνίζω. Ε, μετά περιμένω να δω τι ψάρια θα πιάσω.

- Και τι πιάνεις συνήθως;, διακινδύνευσα να ακούσω την σόκιν απάντηση.

- Α, δεν έχω παράπονο. Και το λογαριασμό του κινητού μου πληρώνουν όταν πριν τα πονηρά τους στείλω μήνυμα Αύριο θα μου κόψουν το τηλέφωνο και πώς θα αντέξω χωρίς τις κουβεντούλες μας, και τη δόση της πιστωτικής άμα τους γράψω Θα ήθελα να κρυφτώ στην αγκαλιά σου για να μην νιώθω τόσο δυστυχισμένη και το ενοίκιο άμα το μήνυμα μου είναι το σωστό. Αυτή τη φορά μου πληρώσανε το σέρβις του αυτοκινήτου για να πάω εκδρομούλα.

- Και πώς το ζήτησες αυτό βρε Ροζουλία ;

- "Έγραψα σε όλους: Άντρα μου, αν κάνω πολλές μέρες να σου στείλω μην νομίσεις πως σε ξέχασα. Θα έχω τρακάρει γιατί δεν έχω να πληρώσω τα τακάκια των φρένων..."

- Και βρέθηκε άντρας που στα πλήρωσε με αντάλλαγμα μερικά μηνύματα ερωτικού περιεχομένου;.

- Τς, τσ, τσ... Εντελώς άσχετη είσαι. Sexting λέγεται. Και δεν βρέθηκε ένας μόνο. Υπάρχουν πολλοί. Οι άντρες όταν νιώθουν προστάτες και φοβεροί εραστές μεχρι καταναλωτικό δάνειο μπορεί να πάρουν για να μη σε χάσουν. Τώρα βέβαια με την κρίση, μας κόψανε και τα δάνεια οι τράπεζες. Οπότε βολευόμαστε με τα λιγότερα. Εκεί μας κατάντησαν. Το μυστικό είναι να ξέρεις πότε, πώς και από ποιον θα ζητήσεις αυτό που χρειάζεσαι. Και φυσικά να έχεις μυαλό..., με κοίταξε με νόημα, καθιστώντας σαφές ότι ανάμεσα στις δύο μας, εκείνη είχε το "μυαλό".

- Και όλα αυτά Ροζουλία μου μόνο με μηνύματα εξ αποστάσεως; Χωρίς πιο... στενή επαφή;, έκανα και την τελευταία χαζή ερώτηση.

- Ε ναι! Για δυο τακάκια κι ένα λίτρο λάδι; Φυσικά μόνο εξ αποστάσεως, έλαβα την αγανακτισμένη απάντηση.

Ήθελα πολύ να ρωτήσω τι γίνεται σε περίπτωση που χρειαστούν αλλαγή και οι 4 ρόδες του ροζ αυτοκινήτου αλλά δεν το τόλμησα. Η Ροζουλία ήταν ήδη πολύ εκνευρισμένη με τις ανόητες απορίες μου...


Διαβάστε κι άλλες ιστορίες της Ροζουλίας εδώ

Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr
Follow me on facebook

Οι ιστορίες της Ροζουλίας προέρχονται από προσωπικό ημερολόγιο που διέπεται από τους νόμους περί προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων με συμβολαιογραφικη πράξη.


Απαγορεύεται η αντιγραφή και αναπαραγωγή τους χωρίς αναφορά στην πηγή 

Comments