Η Ροζουλία διαμαρτύρεται (στο δρόμο που χάραξε ο.. Μπιλ Κλίντον)

Όταν είδα στα εισερχόμενα email μου το όνομα της Ροζουλίας, κατάλαβα αμέσως τι με περίμενε. "Να δεις που δεν της άρεσε το κόμματι που ανεβασα στο blog  με τίτλο Εραστές - χορηγοί για τα τακάκια φρένων της Ροζουλίας (άτιμη κρίση) και θέλει να μου παραπονεθεί.

Ετοιμάστηκα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου, επισημαινοντας της ότι επέλεξα να μην αναφερθώ σε ένα ιδιαίτερα πικάντικο περιστατικό που μου διηγήθηκε,  ακριβώς για να την προστατέψω, πήρα βαθιά ανάσα και άνοιξα το email.

"Blogger Μαρία, θέλω να σε παρακαλέσω να προσθέσεις ότι στους χορηγούς, όπως τους λέω για να γελάσουμε, που μου καλύπτουν κάποιες ανάγκες διαβίωσης όπως τα τακάκια φρένων , τη δόση του λαπτοπ ή το λογαριασμό του κινητού μου τέτοιους δύσκολους καιρούς,  εγώ δεν τάζω ποτέ τίποτα πρόστυχο. Η ανθρώπινη επαφή μας από απόσταση, μέσω κινητού και ίντερνετ, γίνεται πιο τρυφερή κάποιες φορές αλλά δεν έκανα ποτέ κάτι που να δώσει την εντύπωση ότι είμαι από εκείνες τις εύκολες. Κάνουμε παρειτσα από μακριά, στέλνουμε χαριτωμενιες ο ένας στον άλλο και οπότε έχω ανάγκη τη βοήθεια τους, απλώς τη ζητάω λίγο πιο ναζιάρικα. Νομίζω ότι μόνο αν βοηθάμε τους συνανθρώπους μας θα σωθούμε από την κριση. Αυτό θέλω να το γράψεις όπως στο λεω, γιατί από ότι είδα εσύ γράφεις και μερικά ακαταλαβιστικα. Ματς μουτς".

Ήμουν υποχρεωμένη να σας ενημερώσω για το μήνυμα της Ροζουλίας (όσοι δεν την γνωρίζετε μπορείτε να διαβάσετε εδώ ποια είναι ).  Μήνυμα που για έναν ανεξήγητο (ίσως και.... μεταφυσικό λόγο) με γύρισε σχεδόν 20 χρόνια πίσω. Στο καλοκαίρι του 1998 όταν ο τότε πρόεδρος των ΗΠΑ παραδέχτηκε δημόσια ότι παραπλάνησε τον αμερικανικό λαό κι ότι πράγματι είχε μιαν "αναρμοστη σχέση"  με την Μόνικα Λεβίνσκι.

Στις εβδομάδες που ακολούθησαν,  αναλώθηκαν τόνοι μελανης και ραδιοτηλεοπτικου χρόνου στα ΜΜΕ ΗΠΑ και Ευρώπης με δύο και μόνο θέματα:
Ήταν ή όχι η "ανάρμοστη"  του Μπιλ Κλίντον ,  "σχέση "; 
Ήταν ή όχι η "αναρμοστη" του Μπιλ Κλίντον, "απιστία"; 

Τις επόμενες δεκαετίες οι Αμερικανοί ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα συγκεκριμένα διλήμματα άλλαξαν καταλυτικά την άποψη των ανθρώπων για το εν λόγω είδος "σχεσης" και "απιστίας".  Τους απελευθέρωσε και (κυρίως) τους αποενεχοποιησε. Κι επειδή ως γνωστόν, η αποενοχοποιηση είναι μεγάλη υπόθεση στον μάταιο τούτο κόσμο, διαβάζοντας το email της Ροζουλίας σκέφτηκα αυθόρμητα τη φράση : "Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Μπιλ". Αλλά πού να τα πιάσουμε αυτά τα "προεδρικά",  εμείς ο "λαουτζίκος";

Μαρία Παναγοπουλου
thisismarias.blogspot.gr
facebook.com/thisismariasblog

Comments