Τα παιδιά των φίλων μας...



Την λένε Ανδρικάκη. Μαρία Ανδρικάκη. Και τη γνώρισα για πρωτη φορά την ημέρα του γάμου μου. 15 μηνών μπαλίτσα, με τα πιο λαχταριστά μάγουλα που είχα δει ποτε σε μωρό κι ένα πανέμορφο κεφάλι πνιγμένο στις μπούκλες, καθόταν καμαρωτή καμαρωτή στην αγκαλιά του καμαρωτού μπαμπά Αντώνη Ανδρικάκη και είχε τα πελώρια μάτια της καρφωμένα στη μαμά Μάικα (που την κοιτούσε αυστηρά κάθε φορά που η μικρούλα δυσανασχετούσε και έδειχνε ότι δεν της άρεσε καθόλου εκείνη η οικογενειακή βόλτα στην Εκκλησία).

Στα χρόνια που πέρασαν η μπαλίτσα μεγάλωσε, έγινε η κολλητή φίλη του κατά 18 μήνες μικρότερου γιου μου, οι μαγουλήθρες της (ευτυχώς) ξεφούσκωσαν, μα όλα τα άλλα παρέμειναν κατά μια έννοια ίδια: συνέχισε να είναι το κοριτσάκι που κρυβόταν στην ασφάλεια της αγκαλιάς του μπαμπά της (ακόμη κι όταν αυτη πρακτικά δεν τη χωρούσε) και που κάρφωνε τα πελώρια μάτια της σε εκείνα της μανούλας της για να την σώσουν απο τις κακοτοπιές.

Φαινομενικά η Μαρία είναι η κόρη που κάθε γονιός θα ήθελε να έχει: υπάκουη, υπεύθυνη, αβίαστα μελετηρή, αριστούχος στο σχολείο της, πτυχιούχος των ΜΜΕ του Καποδιστριακού σε 4 χρόνια ( ούτε μέρα παραπάνω), κάτοχος Μεταπτυχιακού στα 23 της, άριστη γνώστρια 3 ξένων γλωσσών στα 24 της. Και μια μελαχροινή καλλονή!

Στην πράξη, τα πράγματα δεν είναι τόσο παραμυθένια αφού το Μαράκι έχει ένα καλά κρυμμένο μυστικό: έντονη προσωπικότητα! Και άποψη. Για τα πάντα! Και σ' όποιον αρέσουμε...Τελικά αρέσαμε σε πολλούς! Αλλά διαλέξαμε τον Γιάννη. Για λόγους που αντιλαμβάνεται αμέσως όποιος δει τους δυο τους μαζί...

Ο Κώστας Χαρδαβελλας, ο άντρας μου, είναι ο υπεύθυνος για την τυχαία (?) γνωριμία με τον άντρα της ζωής της. Είναι όμως κι εκείνος που όταν το Μαράκι ήταν 12 χρονών μας είπε :

"Αυτή θα γίνει μεγάλη δημοσιογράφος!".

Πριν απο λίγες ημέρες η Μαρία ξεκίνησε τη συνεργασία της με το Star.gr. Σε μια Ελλάδα που πρέπει να χτιστεί από την αρχή, με τα νέα ικανα μυαλά να φεύγουν στο εξωτερικό αναζητώντας το δικαίωμα στο όνειρο, εκείνη έστειλε παντού το βιογραφικό της και χωρίς να ζητήσει απο κανεναν βοήθεια, περίμενε υπομονετικά. Χθες, διαβάζοντας την πρώτη της συνέντευξη ο Κώστας μου σχολίασε: "Αυτό είναι απλώς η προθέρμανση για τη Μαρία".

Ε, σαράντα χρόνια φούρναρης, κάτι παραπάνω θα ξέρει...

Καλά πρωταθλήματα Μαράκι μου στο στίβο της ζωής! Θα είμαστε εκεί...

Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr

Υ.Γ. Οι δικές μου επιρροές πάνω στη Μαρία Ανδρικάκη είναι τόσο ορατές που μερικές φορές η μάνα της μου λεει "μα κόρη σου είναι;". Εγώ ξεχωρίζω δυο:

-τον εκνευριστικό τόνο της φωνής της όταν υπερασπίζεται το δίκιο της (σημ: η Μαρία, ο μπαμπάς της κι εγώ έχουμε πάντα δίκιο)

-και το ότι διασκεδάζει με τον Αντώνη Ρέμο (παρά τις κλασσικές σπουδές της στο πιάνο). Μ' όποιον δάσκαλο καθίσεις... Απο μια τέτοια βραδιά διασκέδασης είναι και η φωτογραφία.


Comments