Η Ροζουλία (που ήθελε να τη λένε Ελένη Μενεγάκη...)


Η Ροζουλία είναι ένα κορίτσι που δεν περνάει απαρατήρητο (και όχι μόνο λόγω της εμμονής της με το ροζ χρώμα). Οι παλιότεροι φίλοι μου στο Facebook έχουν διαβάσει πολλά για αυτήν (και το ροζ αυτοκίνητο της) όμως για να γράψω δημοσίως στο blog κάτι που να την αφορά, έπρεπε να εξασφαλίσω με κάποιο τρόπο την έγκρισή της.

Στην αρχή δίσταζα. Πώς λες σε κάποιον ότι η ζωή και η συμπεριφορά του σε... εμπνέουν να γράφεις ολόκληρες ιστορίες που συχνά αγγίζουν τα όρια της υπερβολής; Μόλις την είδα όμως μπροστά μου ο δισταγμός χάθηκε. Της το είπα ευθέως. Και η αντίδρασή της ήταν απο μόνη της μία νέα πηγή έμπνευσης. Σας μεταφέρω αυτούσιο τον διάλογό μας.

-Χαχαχα... Δεν είσαι η πρώτη που μου λέει ότι της κανουν εντύπωση αυτά που λέω. Οι περισσότεροι φίλοι μου με φωνάζουν Μενεγάκη, αφού κι αυτή στην αρχή έγινε γνωστή για τις ατάκες της. Άσε που έχουμε πολλά κοινά με την Ελενη.

- Ε, ναι. Είσαστε ξανθιές και κούκλες...

- Καλέ έχουμε ομοιότητες σοβαρές. Όχι μόνο εξωτερικά.
Πρώτον η Μενεγάκη είναι συγγενής του Μπιθικωτση. Ε, εμένα ο παππούς μου έμενε κοντά στο πατρικό του Μπιθικωτση στο Περιστέρι.
Δεύτερον η Ελένη παντρεύτηκε τον Μάκη. Μάκη λένε τον αδελφό μου!
Τρίτον είμαστε και οι δυο Σκορπιοί.
Τέταρτο μας παίρνει παντού ο ύπνος όταν είμαστε κουρασμένες.
Πέμπτον δίνουνε μεγάλη σημασία στο σωστό κραγιόν. Απίστευτο;

-Σαν δίδυμα που χωρίστηκαν στη γέννα ένα πράγμα...

-Εσύ Μαρία την έχεις γνωρίσει τη Μενεγάκη; Λένε ότι είναι πανέξυπνη αλλά κάνει επίτηδες τη χαζή καμμιά φορά. Να άλλο ένα κοινό μας... Το έκτο...

-Δεν την γνωρίζω προσωπικά. Αλλά όσες φορές την είδα από κοντά, μου κόπηκε η ανάσα από το ποσο όμορφη και λαμπερή είναι. Και ναι, εχω ακούσει κι εγώ οτι πρόκειται για μια πολύ έξυπνη γυναίκα...

-Χαίρομαι! Λοιπόν δεν με πειράζει καθόλου να γράφεις πράγματα για εμένα, αλλά με έναν όρο: δεν θα γράφεις το πραγματικό μου όνομα. Θα με λες Ελένη Μενεγάκη...

- Ξέρεις... Φοβάμαι ότι δεν μπορώ να το κάνω αυτό...

-ΓΙΑΤΙ;;;;;


- Γιατί Ελένη Μενεγάκη λένε την Ελένη Μενεγάκη. Όπως ας πούμε Coca Cola λένε την Coca Cola.

- Εμένα μου αρέσει πολύ και η ΒΙΚΟΣ Cola...

-Δεν θες να γράψω οτι σε λένε ΒΙΚΟΣ Cola ελπίζω...

-Γίνεται;

- Μπορεί και να γίνεται .... Αλλά γιατί να μην γράψουμε ένα κανονικό όνομα;

-Όχι δεν θέλω το δικό μου. Ή Ελένη Μενεγάκη ή τίποτα!

- Λυπάμαι.. Δεν πειράζει. Δεν θα γράφω τίποτα για εσένα στο blog μου. Σε ευχαριστώ που άκουσες την πρόταση μου...

- Καλά περίμενε τότε. Ξέρω ένα άλλο όνομα που μου ταιριάζει. Αλλά αυτή τη φορά θα το δεχτείς.

- Να το ακούσω... Μην μου πεις ξαφνικά Εύα Καϊλή επειδή είναι ξανθιά και μοιάζετε...
- Σε ποιο κανάλι βγαίνει αυτή; Δεν την ξέρω.

-................

- Τέλος πάντων. Αν θες να γράφεις για εμένα θα με λες Ροζουλία. Όχι Ροζαλία. Ροζουλία. Σύμφωνοι;

- Απολύτως!

Κάπως έτσι, γεννήθηκε η Ροζουλία. Και από σήμερα θα μοιράζομαι μαζί σας και τις δικές της ιστορίες. Αν διακρίνετε ομοιότητες με γνωστές ή φίλες σας, μην το κάνετε θέμα. Παντού υπάρχει μια Ροζουλία...

Διαβάστε εδώ για τους "χορηγούς" της Ροζουλίας...


Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr
Follow me on facebook


Οι ιστορίες της Ροζουλιας προέρχονται από προσωπικό ημερολόγιο που διέπεται από του νόμους περί προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων με συμβολαιογραφικη πράξη.
Απαγορεύεται η αντιγραφή και αναπαραγωγή τους χωρίς αναφορά στην πηγή.

Comments