Καλώς σας βρήκα...

Η ιδέα ξεκίνησε απο τους φιλους στο Facebook.

"Μας αρέσουν πολύ αυτά που γράφεις . Έχουν πλάκα τα σχόλια σου".

Εγώ βέβαια τα περισσότερα απο τα σχόλια μου ΔΕΝ τα γράφω για πλάκα,  όμως δεν το έκανα θέμα. Συνηθισμένα τα βουνά απ τα χιόνια. Η ιστορία της ζωής μου.  Τις μεγαλύτερες αλήθειες, τις πιο χοντρές μπηχτές, το άχτι ή το παράπονο μου παντα το έβγαζα "κάνοντας πλάκα".

"Να γράψω ρε παιδιά,  αλλά πού; " η μόνιμη δική μου ερώτηση .
" Φτιάξε ενα blog" η μόνιμη δική τους απάντηση.
"Blog? Μωρέ ποιον ενδιαφέρει ενα δικό μου blog? "
" Εμάς ! Θες κι άλλους; "

Η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελα κι άλλους.  Αλλά δεν το αποφάσιζα κιόλας. Σαν να χρειαζόμουν μια σπρωξιά.  Και η σπρωξιά ήρθε.  Από μια γειτόνισσα.  Λάτρης του ροζ, φανατική συλλέκτρια" ροζ μικρών μου πόνυ" ,  την συνάντησα τη δεύτερη μέρα του 2017.
"Πώς πέρασες τις γιορτές ; " τη ρώτησα.
"Στη Νεα Υόρκη"  μου απάντησε και συμπλήρωσε με αγανάκτηση: "Απαράδεκτη πόλη.  Δεν εχουν διευθύνσεις στους δρόμους κ οταν ρωτάς πού είναι ένα μαγαζί που θες να πας σου λένε στην 5 λεωφόρο χωρίς να σου εξηγούν απο που πρέπει να αρχίσεις το μέτρημα. "

Αυτό ήταν!  Το blog μου είχε μόλις γεννηθεί!  Το ονόμασα This is Maria's. Για δυο λόγους:
-πρώτον γιατι αυτό το όνομα βρήκα διαθέσιμο (αφού προφανώς οι Μαρίες bloggers είμαστε τόσες πολλές που όλοι οι πιθανοί συνδυασμοί ήταν πιασμένοι)
-δεύτερον γιατι υποσυνείδητα το This is Maria's παραπέμπει στο This is Sparta ( και κατ' επέκταση στον Τζέραρντ Μπάτλερ κι αυτο μόνο καλο πράγμα μπορείς να το πεις).

Τι θα γράφω στο blog μου;  Ό. τι θέλω! Έτσι κι αλλιώς το να γράφω ιστορίες ήταν πάντα η καλύτερη μορφή ψυχοθεραπείας.

Καλή ανάγνωση!!
Μαρία Παναγοπουλου ♡♡
Follow me on Facebook


Υ. Γ.  Το κανονικό μου επίθετο ειναι Παναγοηλιοπούλου.  Εχει 8 συλλαβές και 16 γράμματα.  Αν υπάρχει κάποιο πιο ακατάλληλο για να κάνεις καριέρα.... blogger αυτό ειναι το Σπανοβαγγελοδημήτρης αλλά μου το πρόλαβε ο Αυλωνίτης στη Σωφερίνα. Γι αυτο προτίμησα το "κομμένο"  Παναγοπούλου που ειναι το επίθετο που έτσι κι αλλιώς χρησιμοποιώ για "επαγγελματικο-καλλιτεχνικούς λόγους". 


Comments

  1. Γεια σου Blogger Μαρια.
    Να σου θυμησω και απο την ταινια του Βεγγου το ονοματεπωνυμο του μαγαζιου του, που επιανε γυρω γυρο το τετραγωνο. Παπαγεωργακοπουλοκωνσταντινογιαννοπουλος ... Οποτε μη σε χαλαει και τοσο το Παναγοηλιοπουλου ... Φυσικα η συντμηση για καλιτεχνιμους λογους ... σεβαστη ...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Post a Comment