Η φουστα των 6 ευρω που εκανα δωρο στον εαυτο μου (bonus post)






Ιστορίες ειπα να γράφω στο blog μου αλλά οι φίλες δεν σε αφήνουν εύκολα ν αγιάσεις...

"Πες και κάποιο απά αυτά τα sites και τα μαγαζιά με τα φτηνά είδη που ξετρυπώνεις", έσπευσαν να μου στείλουν μηνύματα εκείνες που ξέρουν την μανία μου να ψάχνω.

Αντε λοιπόν για καλή αρχή να κάνω την επιθυμία τους πράξη. Ορίστε η φούστα που έκανα δώρο στον εαυτό μου τα Χριστούγεννα. Κοστίζει 6 ευρώ κ την αγορασα απο ενα site που ό.τι πάρεις κάνει 5 λιρες (περίπου 6 ευρω).

Εχει ρούχα αντρικά, γυναικεία, παιδικά, ακάμη και σε XXXL μεγέθη, παπούτσια και είδη σπιτιου, όλα στην τιμη των 6 ευρω. Το μυστικό είναι να κανεις παραγγελίες μαζι με φίλους για να μοιράζεστε τα μεταφορικά αφού η έδρα τους ειναι κάπου στην Αγγλια. Μπορείτε να το βρείτε στο www.everything5pounds.com

Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr


Υ. Γ. Να διαβάζετε και τις ιστοριες μου ε; Μην με θάλετε μόνο για τα "μυστικά" μου.

Comments