"Δεν μου δείχνει ότι μ΄αγαπάει": να το ζητάς! (ή να αφήνεις τον Ρέμο να το κάνει)

- Δεν μου δείχνει πια ότι με αγαπάει, ήταν το παράπονο της (επί πολλά χρόνια παντρεμένης) φίλης μου, πριν από λίγο στο τηλέφωνο.
-Του το ζήτησες;, ήταν η δική μου ερώτηση.
-Τι να του ζητήσω ρε Μαρία; Να μ' αγαπάει;, αντέδρασε εκείνη.
-Ακριβώς! Οι άντρες στα θέματα αυτά θέλουν λίγο σπρώξιμο, τύπου "λου και ο λο, λου και α λα, λόλα να ένα μήλο", πέταξα εγώ την σοφία μου.


-Δεν μπορώ να του πω ξαφνικά "αγάπα με", θα με πάρει για τρελή.

-Βάλε τον Ρέμο να του το πει.
-Αμάν με τον Ρέμο! Πού κολλάει ο Ρέμος τώρα;
-Παντού κολλάει ο Ρέμος στα θέματα καρδιάς. Κατ' αρχάς, ακούτε Ρέμο;

-Όχι.
-Είδες; Πάτε κι ερωτεύεστε χωρίς να ακούτε Ρέμο και τα κάνετε μαντάρα. Αν ακούγατε λοιπόν Ρέμο, θα ξέρατε ότι για όλα τα προβλήματα αισθηματικής φύσης, έχει το ανάλογο φάρμακο. Σαν τους γιατρούς! Για την περίπτωσή σας δε, έχει ίσως το ωραιότερο τραγούδι του νέου του cd. Το "Να μ' αγαπάς".




-Και τι να το κάνω; Να το τραγουδήσω στον άντρα μου;
-Εγώ στον Κώστα ερμηνεύω όλα τα τραγούδια με την φωνή μου, αλλά έχει περάσει σκληρή εκπαίδευση για να το αντέχει. Εσύ, άσε καλύτερα τον Αντώνη Ρέμο να το κάνει. Έκαστος στο είδος του... Με την πρώτη ευκαιρία που θα είσαστε οι δυο σας, αφιέρωσέ του το ρεφρέν.
-Κι αν φάω τα μούτρα μου;
-Αν φας τα μούτρα σου, τα 'φαγες. Αν όμως δεν τα φας; Κλείσε το τηλέφωνο. Και μπες στο blog μου. Το αναρτώ άμεσα. 

Νάτο λοιπόν! Φτάνουν οι γκρίνιες, τα παραπονάκια και τα "δεν μου δείχνει πια πως μ΄αγαπάει"Να του το ζητάτε! Αλλιώς να αφήνετε τον Ρέμο (ή όποιον καλλιτέχνη και τραγούδι προτιμάτε) να το κάνει για εσάς. Η μουσική, μπορεί να σας φέρει πιο κοντά... Κι αν δεν σας φέρει, θα έχετε απολαύσει το αγαπημένο σας τραγούδι. Λίγο είναι αυτό;


"Να μ’ αγαπάς όσο μπορείς, γιατί είναι δύσκολο χωρίς...
Είναι βαριά η μοναξιά, δεν την αντέχει η καρδιά.
Να μ’ αγαπάς για να μπορώ, αλήθειες να υποφέρω,
μες στον κόσμο τον παράλογο, ν’ αντέχω να επιζώ.

Να μ’ αγαπάς όσο μπορείς, να με μαθαίνεις να με ζεις
να μου μιλάς να με ρωτάς, να με πειράζεις, να γελάς
Κι αν όπως λένε δεν κρατά, στ’ αλήθεια το για πάντα,
θέλω λίγο έστω απόψε μονάχα, να μ’ αγαπάς...
"


(Μουσική: Zeljko Joksimovic, Στίχοι: Βάγια Καλαντζή)

Μαρία Παναγοπούλου


Comments