"Με το μάτι της Μαρίας": η νέα στήλη μου στην ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ!


Tην Κυριακή (23 Απριλίου) κυκλοφορεί στα περίπτερα μία νέα εβδομαδιαία εφημερίδα με τίτλο  ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ. Και έχω μεγάλη χαρά, γιατί σε αυτήν θα υπάρχει κάθε Κυριακή μία δική μου στήλη. 

"Με το μάτι της Μαρίαςτην βάφτισα, γι αυτό και την συνόδευσα και με την φωτογραφία που βλέπετε, στην οποία φαίνεται μόνο το δεξί μου μάτι! Η θεματολογία της, εξαιρετικά δύσκολη! Όπως αναφέρεται και στην περιγραφή της "η Μαρία Παναγοπούλου αναζητάει το αστείο, στο γκρίζο της εποχής". 


Θεωρώ πως κανένα είδος κειμένου δεν είναι δυσκολότερο από το αστείο. Μπορώ με μεγαλύτερη ευκολία να συγκινήσω και να συγκινηθώ, να εξοργίσω και να εξοργιστώ, να ενθαρρύνω και να ενθαρρυνθώ. Το να χαρίσω χαμόγελο και να χαμογελάσω όμως, θέλει μεγάλη προσπάθεια, γι αυτό και θαυμάζω απεριόριστα τους ανθρώπους που έχουν το χάρισμα αυτό...


Όσοι με γνωρίζετε προσωπικά και όσοι είστε φίλοι μου στο facebook, μου λέτε ότι γελάτε με πολλά από όσα λέω κι όσα γράφω. Το κακό είναι ότι εγώ την ώρα που τα λέω και τα γράφω, δεν το κάνω για να γελάσουμε. Δεν τα θεωρώ αστεία. Είναι απλώς οι απόψεις μου. Είπα λοιπόν να προσπαθήσω να κάνω ακριβώς το ίδιο και "Με το μάτι της Μαρίας". Δηλαδή, να γράφω, απλώς, τις απόψεις μου. Εντάξει, δεν θα είναι και ξεκαρδιστικές αλλά ένα τόσο δα χαμόγελο, ευελπιστώ να το προσφέρουν...

Α! Το πρώτο μου κομμάτι είναι εμπνευσμένο από την ιαχή που βγάζουν οι Διάσημοι του Survivor κάθε φορά που η Λάουρα Νάργες χάνει έναν αγώνα, σκοντάφτει, αρνείται να συμμετάσχει, "πνίγεται" σε μια κουταλιά νερό: "Δεν πειράζει Λαουρίτα"! Και είναι αφιερωμένο στις (και στους) "Λάουρες" αυτής της χώρας. Γενικώς.... Δεν είναι το πιο αστείο από αυτά που έχω ετοιμάσει. Είναι όμως μια εσωτερική δική μου ιαχή, που αν δεν την βγάλω θα σκάσω!

Θα σας το ανεβάσω στο blog την άλλη εβδομάδα, αφού κυκλοφορήσει το δεύτερο φύλλο. Ώστε αν δεν έχει χαμογελάσει ούτε ένας αναγνώστης της εφημερίδας, να χαμογελάσετε εσείς. Που δεν είστε και τόσο αντικειμενικοί μαζί μου (και πολύ το εκτιμώ αυτό να ξέρετε!).

Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr
follow me on facebook

Comments