Και τώρα δίαιτα, με Διαιτολόγο τον γιο μου (καλά να πάθω!)


Χριστός Ανέστη και του χρόνου με υγεία, ελπίζω να περάσατε όλοι καλά... ωραία όλα αυτά αλλά η πραγματικότητα είναι αμείλικτη: 
σε 46 μέρες θα μπει ο Ιούνιος! Και αν συνεχίσω να τρώω με την κεκτημένη ταχύτητα του χειμώνα και την "γουρουνιά" του Πάσχα, δεν θα μου μπει ούτε το παρεό! 

-Τι περίεργο! Όλη μου τη ζωή, μετά το Χριστός Ανέστη, σε ακούω να λες την ίδια πάντα ατάκα: "και τώρα δίαιτα!", μου είπε με εκνευριστικά επικριτικό ύφος ο Κωνσταντίνος, ο γιος μου που είναι Διαιτολόγος, όταν του ζήτησα να βγάλει και στην μανούλα μία διατροφή μπας και χάσω λίγα κιλά μέχρι το καλοκαίρι! 
Η φροντίδα του σώματός μας πρέπει να διαρκεί όλο το χρόνο και η σωστή διατροφή να είναι τρόπος ζωής, πάντα συνδυασμένη με την άσκηση, συνέχισε να μου μιλάει αυστηρά. 

-Παιδί μου, σε μένα μιλάς! Άλλαξε ύφος γιατί θα σε στείλω τιμωρία στο δωμάτιό σου όπως όταν ήσουν μικρός, επιχείρησα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου. Μάταιος κόπος!

-Δεν σου λέω ότι δεν προλαβαίνεις να χάσεις βάρος μέχρι το καλοκαίρι. Προλαβαίνεις, αλλά επειδή πλέον ο χρόνος πιέζει, δεν πρέπει να κάνεις κι εσύ το λάθος που δυστυχώς κάνουν πολλές Ελληνίδες: μετά το Πάσχα πλακώνεστε σε αυτές τις γρήγορες, δήθεν μαγικές δίαιτες! Πεινάτε, δεν τρώτε σχεδόν τίποτα και επειδή βλέπετε τη ζυγαριά να κατεβαίνει, νιώθετε και χαρούμενες. Στην πραγματικότητα, αυτό που κάνετε είναι να καταπονείτε το σώμα σας από την έλλειψη βιταμινών και συχνά να προκαλείτε προβλήματα υγείας, ενώ αυτό που χάνετε δεν είναι λίπος αλλά υγρά! Είναι δε αποδεδειγμένο ότι μόλις αρχίσετε να τρώτε κανονικά, θα ξαναπάρετε πίσω τα κιλά που χάθηκαν και ίσως 2-3 ακόμη, και μετά θα αναρωτιέστε "μα γιατί παχαίνω αφού δεν τρώω περισσότερο;",
συνέχισε το κήρυγμα ο διαιτολόγος της οικογένειας.

-Έχεις δίκιο!
 Την έχω κάνει κι εγώ την βλακεία αρκετές φορές και ξέρω πως τα κιλά ξανάρχονται πίσω μέχρι να πεις "παστίτσιο". Από τη στιγμή όμως που σήμερα το ημερολόγιο δείχνει 17 Απριλίου, έχω δύο επιλογές: ή ανακαλύπτω την χρονοκάψουλα και επιστρέφω στο φθινοπωρο του 2016 για να αρχισω γυμναστική και σωστή διατροφή ή με βοηθάς εσύ να χάσω, ό,τι μπορεί να χαθεί χωρίς "μαγικές" λύσεις, του είπα όσο πιο γλυκά μπορούσα.

-Ανακάλυψε την χρονοκάψουλα, πήγε να με ειρωνευτεί, αλλά στο τέλος τον έπιασαν τα γέλια. Εντάξει! Θα σου δώσω κάποιες οδηγίες και ένα διαιτολόγιο προσαρμοσμένο στα φαγητά που σου αρέσουν και μαγειρεύεις. Πρέπει όμως να καταλάβεις ότι αν δεν ακολουθήσεις πιστά αυτά που θα συμφωνήσουμε, το μόνο που θα χάσουμε και οι δύο είναι χρόνο. Δεν θα μου λες "πεινούσα κι έφαγα μία σαλάτα Ceasar's. Τι ψυχή έχει μία σαλάτα;", ούτε "παρασύρθηκα γιατί εκεί που πήγαμε με τον μπαμπά σου σερβίρουν την καλύτερη Tiramisu της Αθήνας". Και θα βρεις τρόπο να εντάξεις την κίνηση στην καθημερινότητά σου, αλλιώς θα κάνουμε μια τρύπα στο νερο. Σύμφωνοι;, μου πρότεινε χωρίς ίχνος οίκτου.

-ΟΥΦ!, ξεφύσηξα.

-Σύμφωνοι;, επανέλαβε στυγνά!

-Οκ, παραδόθηκα!

Από αύριο Τρίτη λοιπόν, ξεκινάω διατροφή βασισμένη στο σκεπτικό του Love My Kilos και τον γιο μου μπάστακα πάνω από το κεφάλι μου. Δεν φταίει αυτός. Εγώ φταίω! Που λύσσαξα "να μην γίνει το παιδί δημοσιογράφος"! Τι κακό έχουν οι δημοσιογράφοι; (ρητορικό είναι το ερώτημα...)

Καλή μου δύναμη!! 

Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr


Comments