Μία άτεκνη γυναίκα γράφει για το κτήνος που σκότωσε το 6χρονο κοριτσάκι του...


Από χθες που έγινε γνωστή η φρικιαστική είδηση της δολοφονίας του 6χρονου αγγέλου στην Αγία Βαρβάρα από το τέρας που έδωσε το σπέρμα του για να την γεννήσει, διάφορες σκέψεις τριγυρνούν στο μυαλό μου, με κυρίαρχη την ανάγκη επαναφοράς της θανατικής ποινής σε παρόμοιες περιπτώσεις.

Σηκώθηκα το πρωί έτοιμη να τις μοιραστώ μαζί σας, όμως με πρόλαβε το μήνυμα μιας αναγνώστριας του thisismariasblog. Ένα μήνυμα σκληρό, από μια γυναίκα που αγωνίζεται χρόνια να γίνει μάνα και η κτηνώδης πράξη του πρώην αστυνομικού που σκότωσε το παιδί του, κάνει την πίκρα της να ξεχειλίσει. Το παραθέτω χωρίς παρέμβαση (πέρα από κάποια πολύ προσωπικά λόγια) και χωρίς σχολιασμό:

"  Σκότωσε το μωρό του με τα ίδια του τα χέρια γιατί έκλαιγε. Εκλαιγε ζητώντας την μανούλα του που είχε εισαχθεί σε ένα νοσοκομείο να χειρουργηθεί. Και μετά το πέταξε στα σκουπίδια. Δεν είναι η πρώτη φορά που η φρίκη ενός ή περισσότερων νεκρών παιδιών μπαίνει στο σπίτι μου από τα δελτία ειδήσεων. Και δυστυχώς δεν θα είναι η τελευταία. 


  Η διαφορά η δική μου από τους περισσότερους είναι ότι εγώ παλεύω 6 χρόνια, 42 μέρες και 14 ώρες (τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές) να γίνω μάνα. Δεν θα σου περιγράψω τις αποτυχημένες προσπάθειες, την εκμετάλλευση από "γιατρούς", την απογοήτευση, τον πόνο, την πίκρα. 

  Θα μου συγχωρέσεις τον απόλυτο τόνο, όμως κάθε φορά που μαθαίνω ότι ένα αγγελούδι βασανίζεται από τους ίδιους τους γονείς του, απομακρύνομαι έτη φωτός μακριά από αυτό που εσείς αποκαλείτε Θεό. Δεν σου λεω πως δεν υπάρχει. Αλλά φέρεται τόσο άδικα στα πλάσματα αυτά, στέλνοντας τα σε κτήνη, την ίδια στιγμή που άνθρωποι σαν εμένα πεθαίνουμε καθημερινά λαχταρώντας ένα δικό μας παιδί. 

  Έχω ακούσει πολλές φορές την εξήγηση, ότι δήθεν ο Θεός ξέρει τι κάνει και μας δοκιμάζει. Λυπάμαι... Η δοκιμασία που επιφύλασσε στην 6χρονη Στέλλα από την Αγία Βαρβάρα, δεν ταιριάζει με αυτό που έχω εγώ στην ψυχή μου για τον Θεό... Σας τον χαρίζω.

  Έχω ακούσει και άλλες τόσες την αγανακτισμένη απορία "μα γιατί δεν υιοθετείτε ένα μωρό;". Και παλι λυπάμαι.. Γιατί κεί μπαίνουν στη μέση οι άλλοι εγκληματίες που ηγούνται του μπουρδέλου Ελλάδα. Αλλά ας μην την συνεχίσω αυτή τη συζήτηση. Το κτήνος που σκοτωσε ένα αγγελάκι, είναι ο λόγος που σου έγραψα.

Ελευθερία Στ.
ετών 37, άτεκνη κατ΄επιλογήν του ιδίου που έστειλε την Στελλίτσα στον δολοφόνο της...
"

Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr
follow me on facebook

Comments