Γιατί ο Τανιμανίδης "χαλάει την ανδρική πιάτσα" (κοινωνικό πείραμα)


"Γράψε μωρέ Μαρία κάτι για αυτόν τον Σάκη Τανιμανίδη που χαλάει την ανδρική πιάτσα στον Άγιο Δομίνικο" μου έστειλε μήνυμα ένας παιδικός φίλος. 

"Γιατί χαλάει την πιάτσα;" τον ρώτησα εγώ.

"Μα είναι δυνατόν να μπορείς να λείψεις 5 μήνες στην Καραϊβική για δουλειά, με τα πάντα χρυσοπληρωμένα και εσύ να επιλέγεις να πάρεις μαζί σου την σύντροφό σου; Είπαμε, όλοι ερωτευτήκαμε αλλά δεν κάναμε κι έτσι. Τα βλέπει η δικιά μου και έχει κάτι μούτρα να που δεν την έχω πάρει ποτέ λέει μαζί μου σε επαγγελματικό ταξίδι", ήρθε το ξέσπασμά του.

"Καλά δεν ντρέπεσαι; Δεν έχεις ακούσει ότι και στον παράδεισο μόνος βαριέσαι;", τον επέπληξα.

"Γιατί ο Τανιμανίδης θα ήταν μόνος στον παράδεισο; Με δουλεύεις ρε Μαρία;", μου απάντησε τονίζοντας με bold το "μόνος" για να πιάσω το υπονοούμενο.


"Δεν το δέχομαι αυτό. Δεν έχουν όλοι οι άντρες το μυαλό τους να τσιλιμπουρδίσουν μόνο και μόνο επειδή βρίσκονται μακρυά από τις συντρόφους τους. Έχω γνωρίσει και άντρες, που δεν κυκλοφορούν με την γλώσσα έξω σαν διψασμένα σκυλιά", του πέταξα την μπηχτή μου. 

"Να υποθέσω ότι κάνεις παρέα με μοναχούς του Αγίου Όρους..." σχολίασε με εξυπνακίστικη διάθεση.

"Και τελικά, είναι μία μοναδική εμπειρία να ζήσεις τόσο μεγάλο διάστημα σε έναν τόπο όπως ο Άγιος Δομίνικος και μάλιστα υπό τις συνθήκες που την βιώνει ο Τανιμανίδης. Tέτοιες εμπειρίες πρέπει να τις μοιράζονται τα ζευγάρια που έχουν μια βαθιά, ουσιαστική σχέση, αν έχουν αυτήν την πολυτέλεια", ξύπνησε μέσα μου η Τένια Μακρή.

" Μοναδική εμπειρία που πρέπει να μοιράζονται τα ζευγάρια είναι να πηγαίνουν Σάββατο μεσημέρι στο σούπερ μάρκετ για να κουβαλήσουν τα ψώνια της εβδομάδας έχοντας στα καρότσια τα παιδιά τους να κλωτσάνε τα πάντα", μου έστειλε το βγαλμένο από τη ζωή μήνυμα ο παιδικός φίλος.


"Δεν συμφωνώ! Αν τα ζευγάρια αξιοποιούσαν κάθε μικρή ή μεγάλη ευκαιρία να βρεθούν μόνοι τους, μακρυά από τη ρουτίνα και την πίεση της καθημερινότητας, είμαι βέβαιη πως θα είχαμε περισσότερους ευτυχισμένους ανθρώπους γύρω μας. Γιατί τελικά μπορεί οι σύντροφοι να αποδειχτούν πολύ καλύτερη παρέα από τους "περαστικούς" με τους οποίους ίσως μοιραστείς το επαγγελματικό σου ταξίδι. Καμμιά φορά, ο θησαυρός είναι στην δική μας αυλή κι εμείς ξηλώνουμε τα πεζοδρόμια των άλλων γειτονιών", συνέχισα ακάθεκτη το κήρυγμα.  

"Τώρα κατάλαβα γιατί από μικρή ήσουν καλή στην Έκθεση. Η φαντασία σου καλπάζει", ήρθε και η ειρωνία.

"Σε αντίθεση με την δική σου! Θεωρείς δεδομένη την σύζυγό σου και δεν φαντάζεσαι καν πως όσο εσύ θα περνούσες καλά στον Άγιο Δομίνικο, μπορεί να υπήρχαν κάποιοι που να εκτιμούσαν περισσότερο τη συντροφιά της και να την επιδίωκαν κιόλας", το χόντρυνα η αλήθεια είναι, απαντώντας στην ειρωνία του.

"Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι ο Τανιμανίδης χαλάει την ανδρική πιάτσα και ξεσηκώνει τον γυναικείο πληθυσμό. Για φαντάσου ξαφνικά να πρέπει σε όλα τα επαγγελματικά ταξίδια να παριστάνουμε τον Τανιμανίδη με την Μπόμπα του! Αυτό θα είναι πραγματικό Survivor! Και για να δεις ότι έχω δίκιο, γράψε στο thisismarias τον διάλογό μας και θα εκπλαγείς από το πόσοι άντρες θα ταυτιστούν μαζί μου. Χωρίς το όνομά μου, ε;", μου πέταξε το γάντι.

Το έγραψα. Χωρίς το όνομά σου. Αν και είμαι βέβαιη πως η σύζυγος σου θα σε αναγνωρίσει αμέσως εάν διαβάσει το κείμενο. Αχ παιδικέ μου φίλε, θα τρομάζατε εσείς οι άντρες αν συνειδητοποιούσατε πόσα (και με πόση ευκολία) αντιλαμβανόμαστε εμείς οι γυναίκες...

Διαβάστε επίσης: 

Η μανούλα του Τανιμανίδη (ή "μην κρεμιέσαι από το ελικόπτερο αγόρι μου")


Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr

Comments