Η Ροζουλία και ο πράκτορας που πουλάει φερ φορζέ...


Η Ροζουλία μετακόμισε. Έφυγε από το Φάληρο όπου ζούσε τα τελευταία χρόνια και πήγε στον Λοφο Πανί στον Άλιμο. "Όλοι οι άλλοι πανί με πανί και η Ροζουλία στον λόφο Πανί" που λέει και η φίλη μου η Μαρία Λαγάνη.

Χθες όμως, η Ροζουλία ήρθε στα παλιά λημέρια. Έρχεται συχνά μου είπε. Εδώ έχει συνηθίσει να ζει, να ψωνίζει, να πίνει καφέ, να κυκλοφορεί...

Την βρήκα ανανεωμένη. Είχε βάλει μακριά εξτένσιονς στα μαλλιά και έμοιαζε σαν την Έλενα Ναθαναήλ ξανθιά.

-Γιατί τόση ψεύτικη τρίχα; , τη ρώτησα. Είσαι μια κούκλα με τα δικά σου μαλλάκια.


-Κι αυτά δικά μου είναι. Τα έχω αγοράσει. Δεν θα τα δώσω πίσω. Μου τα έκανε δώρο ο φίλος μου, μου απάντησε με το γνωστό σπινθιροβόλο βλέμα της.

-Πώς είναι ο Άλιμος;, είπα για να αλλάξω θέμα.

-Βουνό..., μου απάντησε απογοητευμένη.

-Εννοείς ότι εκεί που μένεις εσύ είναι βουνό. Γι αυτό λέγεται λόφος Πανί. Αλλιώς θα λεγόταν σκέτο Πανί, αστειεύτηκα με αποτυχία εγώ.



- Εγώ ξέρω ότι είναι ανηφόρα και το 500ράκι μου δεν ανεβαίνει εύκολα, προχώρησε σε εξηγήσεις. Είπα στον φίλο μου να μου πάρει καινούριο αυτοκίνητο αλλά μου απάντησε ότι μετά τα αποκριάτικα αργούν πολύ τα έπιπλα βεράντας. 

-Δεν το΄χω, Ροζουλία μου. Σε χάνω...

-Αμάν ρε Μαρία. Ο φίλος μου έχει εποχικά ήδη εκεί που ζει. Και η σεζόν πάει από Χριστούγεννα, Απόκριες και μετά βεράντας.

-Πάσχα, δεν...

-Τι να πουλήσει το Πάσχα ο εποχικός; Κοτοπουλάκια;, με επέπληξε εκείνη και πολύ μου έκανε. Γι αυτό μου ότι έχει στριμωχτεί λίγο γιατί τις Απόκριες πήγαν μέτρια οι δουλειές και μέχρι το καλοκαίρι, ευτυχώς που έχει τη δεύτερη δουλειά του αλλιώς ούτε το σπίτι στον Άλιμο θα μπορούσε να μου πληρώνει, βαριαναστέναξε.

-Τι δεύτερη δουλειά κάνει αν επιτρέπεται;, προσπάθησα να αποσπάσω κάτι παραπάνω.

-Δεν μπορώ να σου πω. Είναι κρατικό μυστικό που λένε..., μου είπε συνωμοτικά.


-Τι εννοείς βρε Ροζουλία μου; Είναι πράκτορας αλλά στον ελεύθερο χρόνο του πουλάει φερ φορζέ;, επέμεινα.

-Λυπάμαι. Δεν επιτρέπεται να σου πω περισσότερα. Ευτυχώς που υπάρχουν και οι παλιοί καλοί χορηγοί γιατί αλλιώς δεν έβγαινα. Τσοντάρουν λίγα βέβαια αλλά τέτοιες εποχές δεν είναι να λες όχι, όυτε στο 50άρικο. Χάρη σε έναν από αυτούς πάω για μάσκα βλεφαρίδων τώρα. Με καστορέλαιο. Τις κάνει πυκνές και μακρυές. Αν και είναι φανερό ότι δεν σε ενδιαφέρει. Αλλιώς δεν θα κυκλοφορούσες μονίμως σε αυτήν την κατάσταση, μου είπε τονίζοντας απαξιωτικά την φράση "σε αυτήν την κατάσταση".


Και μερά, πήρε τις ψεύτικες τρίχες της και αποχώρησε καμαρωτή καμαρωτή.

Όπως αξίζει σε κάθε Ροζουλία.

Οι εποχικοί... πράκτορες και οι "χορηγοί" να 'ναι καλά... Και φυσικά το καστορέλαιο...

Για όσους δεν ξέρετε ποια είναι η Ροζουλία, μπορείτε να το μάθετε εδώ.

Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr

Οι ιστορίες της Ροζουλίας προέρχονται από προσωπικό ημερολόγιο που διέπεται από τους νόμους περί προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων με συμβολαιογραφικη πράξη.
Απαγορεύεται η αντιγραφή και αναπαραγωγή τους χωρίς αναφορά στην πηγή 

Comments