Εγώ και...η Βασίλισσα Ελισάβετ.

Η Βασίλισσα Ελισάβετ, σε ένα μήνα γίνεται 91 ετών.
Εγώ, σε επτά μήνες θα γίνω 47.

Η Βασίλισσα Ελισάβετ, προχθές φόρεσε ένα μπλε παντελόνι, καφέ δερμάτινες μπότες και ένα μεταξωτό μαντίλι στα μαλλιά, ανέβηκε στο αγαπημένο μαύρο πόνι της και έκανε ιππασία στις όχθες του Τάμεση.


Εγώ, προχθές φόρεσα την άνετη μαύρη φόρμα μου με το λάστιχο στη μέση και τα χιλιοφορεμένα μπορντό μποτάκια μου, πήρα το καρότσι της λαϊκής, το φόρτωσα με πράγματα από την αγορά του Παλαιού Φαλήρου και επέστρεψα σπίτι πιασμένη ο-λό-κλη-ρη, "τρίζοντας" από τους ώμους μέχρι τα ακροδάχτυλα. 



Ηθικό δίδαγμα 1: τίποτα δεν γίνεται τυχαία σε αυτή τη ζωή. 

Ηθικό δίδαγμα 2: στο σώμα μας ισχύει ο κανόνας use it or lose it, που θα πει " σήκω μουλάρα από τον καναπέ και κάνε γυμναστική γιατί το καλοκαίρι δεν θα τολμάς να βγεις με μαγιό ούτε δίπλα στην 91χρονη Βασίλισσα Ελισάβετ".

Ηθικό δίδαγμα 3: η καλύτερη δουλειά είναι να είσαι Βασίλισσα. Της Αγγλίας κατά προτίμηση. 

Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr


Comments