Με αφορμή το σποτάκι της Άννας Βίσση

By

Για το διαφημιστικό της Άννας Βίσση, έχουν γραφτεί και ειπωθεί πολλά. Από το ότι όλοι εμείς που το βρήκαμε "λίγο" και "φτηνό" για μία σταρ του βεληνεκούς της, ζηλεύουμε (!!), μέχρι το ότι τα αρνητικά σχόλιά μας έχουν στόχο να μειώσουν το "πιο φαντασμαγορικό show της ελληνικής τηλεόρασης" στο οποίο συμμετέχει η Άννα Βίσση και κάνει πρεμιέρα σήμερα.

Δεν θα σχολιάσω ούτε όσα γράφτηκαν, ούτε αυτό καθεαυτό το σποτάκι. Θεωρώ πως ανήκει στις περιπτώσεις όπου η εικόνα μιλάει τόσο εκκωφαντικά, που οι υπόλοιποι είναι καλύτερο να σιωπούμε. 
Ένα play στο βίντεο που ακολουθεί, ισοδυναμεί με εκατομμύρια σχόλια... Εξάλλου, είμαι βέβαιη πως η πρώτη που το κατάλαβε αυτό, είναι η ίδια η πρωταγωνίστριά του. Δεν γίνεσαι τυχαία Άννα Βίσση... 

                                     

Με αφορμή, ωστόσο, αυτό το ζήτημα που δημιουργήθηκε περί "φτηνού" αποτελέσματος και "κιτς" αισθητικής, θυμήθηκα ένα άλλο σποτάκι, που για εμένα αποτελεί τρανή απόδειξη της δύναμης που έχει η απλότητα, η φινέτσα και η έμπνευση.

Πρωταγωνιστής του είναι ο Μπραντ Πητ. Και διαφημιζόμενο προϊόν είναι ένα διάσημο άρωμα της CHANEL. Αν αφιερώσετε 30 δευτερόλεπτα να το παρακολουθήσετε θα διαπιστώσετε ότι η "συνταγή" του είναι αφαιρετικά ιδιοφυής.

Ένας Star
Ένα σενάριο απλό, γρήγορο, έξυπνο, με ατάκες που στέλνουν το σωστό μήνυμα.
Ένας "μάγος" διευθυντής φωτογραφίας
Ένας εμπνευσμένος σκηνοθέτης
Ένας μοντέρ με "απαλό χέρι" χειρουργού
Κάμερες τελευταίας τεχνολογίας (όχι, μην το θεωρείτε αυτονόητο αυτό στη χώρα μας...)


Θα μου πείτε "τι συγκρίνεις;;;;". Δεν συγκρίνω. Όμως γνωρίζω πως στην Ελληνική τηλεόραση υπάρχουν άνθρωποι που διαθέτουν και τα προσόντα και την διάθεση, να παράγουν τέτοια αποτελέσματα, χωρίς (εννοείται!!) να διεκδικήσουν τις αστρονομικές αμοιβές του Χόλιγουντ. Το γιατί τελικά επιβάλλεται όλο και πιο συχνά η "δευτεράντζα" και η "ξεπέτα" ως άποψη, είναι το παράπονό μου....

Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr
Follow me on facebook






Comments