Τα φαντάσματα των πρώην... (και ο Μπραντ Πητ)



"Είδες; Ο Μπραντ Πητ γυροφέρνει την Τζένιφερ Άνιστον και ο Μπεν Άφλεκ την Τζένιφερ Λόπεζ", μου έγραψε στο μήνυμά της μία αγαπημένη φίλη, αλλά εγώ η ξανθιά δεν το 'πιασα αμέσως το υπονοούμενο.

"Ποιόν από τους δύο είχες βάλει στο μάτι και στον έφαγε μία από τις Τζένιφερ;", τη ρώτησα γελοιωδώς.

"Συγκεντρώσου Μαρία. Οι δύο Τζένιφερ, εκτός από το ίδιο όνομα έχουν άλλο ένα κοινό μεταξύ τους: είναι πρώην. Η μία του Μπραντ και η άλλη του Μπεν", μου διευκρίνισε και τότε κατάλαβα τι εννοεί.

Αγαπημένη φίλη, που περνάει τη ζωή της κολλημένη με το φάντασμα του πρώην της... Ο οποίος αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχει τρία παιδάκια, σύζυγο, δική του ζωή με άλλα λόγια την έχει γραμμένη στα παλιά του τα παπούτσια. Και το χειρότερο, το πιο άνανδρο, την θυμάται αραιά και που, για κανένα sms ερωτικού περιεχομένου. Ο ξεφτίλας...

"Έλεος!", της απάντησα προσπαθώντας να κλείσω σε μία λέξη τα συναισθήματά μου για την επιλογή της (επαναλαμβάνω για να το εμπεδώσουμε: την επιλογή της) να καταστρέψει τα ωραιότερα χρόνια για ένα φάντασμα.

"Γιατί έλεος ρε Μαρία; Τι παραπάνω έχουν αυτές από εμένα; Μπορεί να μην είμαι διάσημη, σέξι, εκατομμυριούχος, αλλά μια χαρά με βρίσκω σαν γυναίκα", ήρθε το μήνυμα της.

"Όχι αγάπη μου! Δεν σε βρίσκεις μια χαρά σαν γυναίκα. Γιατί αν σε έβρισκες θα είχες προχωρήσει εδώ και χρόνια τη ζωή σου διεκδικώντας αυτό που σου αξίζει και δεν θα την σπαταλούσες για ένα τίποτα. Και επειδή με ρώτησες, να σου πω ότι εγώ σε βρίσκω πολύ καλύτερη και σαν εμφάνιση και σαν προσωπικότητα από τις δύο Τζένιφερ. Αντιθέτως ξέρεις ότι τον πρώην σου τον έβρισκα πάντα ασήμαντο, ελάχιστο, τοσοδούλη για ΄σένα. Θα μου πεις; Αν ήμουν κολλημένη με τον Μπραντ Πητ ή με τον Μπεν Άφλεκ θα με δικαιολογούσες; Όχι βέβαια. Αλλά, ένα πισωγύρισμα για ένα Σαββατοκύριακο, μπορεί και να στο χαλάλιζα για τον Μπραντ και τον Μπεν...", ξέσπασα.

"Στη θεωρία όλα είναι εύκολα. Στην πράξη το ανεκπλήρωτο μπορεί να σε διαλύσει. Και να κάνει τον κύριο τίποτα να μοιάζει Μπραντ Πητ στα μάτια σου...", μου έγραψε εκείνη.

"Το ανεκπλήρωτο που είναι μονόπλευρο. Γιατί ανεκπλήρωτο και από τις δύο πλευρές δεν υπάρχει. Αν υπήρχε θα είχε εκπληρωθεί. Κανένα άλλοθι δεν μπορεί να σταματήσει δύο ανθρώπους που θέλουν να είναι μαζί. Και οι δύο. Που θα πει, ο τοσοδούλης σε θυμάται μόνο για να επιβεβαιώνεται στον εαυτό του, μπορεί και σε φίλους, για το πόσο μοιραίος γκόμενος είναι. Για να κάνει φιγούρα, για να παραστήσει τον κάποιον. Ο τίποτας", απάντησα σκληρά, το ξέρω. Όμως αυτός είναι ο τρόπος μου με τους ανθρώπους που αγαπώ και τους βλέπω να αδικούν τους εαυτούς τους: η σκληρή αγάπη. Μπας και συνέλθουν...

"Έχεις δίκιο. Χρόνια τώρα... Σε αφήνω. Πάω οδοντίατρο...", έκλεισε την κουβέντα, όπως κάνει πάντα όταν θέλει να αποφύγει την επώδυνη αντιπαράθεση.

"Αχ, κοριτσάκι μου. Μακάρι να υπήρχε γιατρός κολλημένων ψυχών, να σου έκανε μια απονεύρωση να πήγαινες παρακάτω..." έκανα μία ύστατη προσπάθεια.

Το μήνυμά μου δεν διαβάστηκε καν...


Όχι, η φίλη μου αυτή δεν είναι η Μαριλίζα, για την οποία σας έγραψα πριν από καιρό...  Και επειδή κάποιες με ρωτάτε για αυτήν, να σας πω ότι συνεχίζει την αδιέξοδη σχέση της με τον παντρεμένο Γρηγόρη. 

Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr
Follow me on facebook



Comments