Φορέματα σε στυλ '60s με 15 ευρώ (με ξεσήκωσε ο "Μπακαλόγατος")

Βλέποντας για πρώτη φορά τον έγχρωμο "Μπακαλόγατο" χθες το βράδυ, γοητεύτηκα με τα φορέματα των ηθοποιών, όλα στο κλασικό στυλ των '60s (αφού η ταινία γυρίστηκε το 1963). Λατρεμένα πουά, πολύχρωμα φλοράλ, στενά στο πάνω μέρος και αέρινα στο κάτω, μου έφεραν αμέσως στο νου ένα site το οποίο κρύβει μικρούς υφασμάτινους "θησαυρούς" σε τιμές που κυμαίνονται από 10 έως 20 ευρώ, για μικρά και μεγάλα κορίτσια!

'Ετσι κι αλλιώς το θέμα με τα αριστοκρατικά νυφικά και τα βραδινά ρούχα που μπορείτε να τα αποκτήστε χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία, είναι σαφές ότι άνοιξε την όρεξη σε πολλές φίλες του thisismarias.blogspot.gr που μου ζητήσατε κι άλλα τέτοια e-shops που να συδυάζουν στυλ και καλές τιμές. 

Ήρθε η ώρα, λοιπόν, να σας μιλήσω για το rosewholesale. Ένα site που έχει γυναικεία, ανδρικά και παιδικά ρούχα όλων των στυλ, αλλά εγώ το προτιμώ μόνο για ένα συγκεκριμένο λόγο: τα υπέροχα φορέματα σε ρετρό στυλ.
Στα αρνητικά του η μεγάλη καθυστέρηση στην αποστολή της παραγγελίας. Στα θετικά του ότι το εν λόγω στυλ το αποκτάς σε χαμηλές τιμές (με την ποιότητα να ειναι στο ίδιο επίπεδο με αυτήν των γνωστών αλυσίδων οικονομικών ρούχων που υπάρχει και στην Ελλάδα).


Από τα δεκάδες, θα σας δείξω μόνο τα τέσσερα πολυαγαπημένα μου. Όπως αυτό το ρομαντικό μπλε με τα μεγάλα λευκά πουά, στα 12,79 ευρώ, με το οποίο ξεκινάω το θέμα, αφού είναι η αδυναμία μου!


Πουά και το επόμενο αγαπημένο μου, με στυλ λίγο πιο sexy και τιμή 12,39 ευρώ.



Τα δύο επόμενα φορέματα που ξεχώρισα έχουν το σικάτο ρετρό ύφος που παραπέμπει σε Ελληνικό κινηματογράφο των '60s με τα λουλουδάτα εμπριμέ τους να κλέβουν την παράσταση!



Οι τιμές τους, είναι περίπου στα 12 ευρώ. Και επειδή επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής, το "μυστικό" είναι να οργανώνεστε με φίλες και να κάνετε παρέα μία ομαδική παραγγελία, ώστε να σας έρχεται φθηνότερα.


Τα vintage φορέματα αυτού του site δεν περιορίζονται μόνο στα κανονικά μεγέθη, αλλά πολλά από αυτά διατίθενται και σε plus size που φτάνει το 4XL, όπως το παρακάτω υπέρκομψο φλοράλ σε άσπρο-μαύρο-κόκκινο που είναι σε προσφορά για λίγες ημέρες, στα 16,10 ευρώ,


ενώ το κερασάκι στην τούρτα είναι η κοριτσίστικη σειρά με vintage φουστανάκια από 10 μέχρι 20 ευρώ, τα οποία κάθε φορά που τα κοιτάζω καταλαβαίνω ότι ο Θεός έκανε καλά και δεν μου χάρισε κόρη γιατί θα την έστελνα σχολείο ντυμένη μόνο με τέτοια ρούχα, σαν το ονειρεμένο πετρόλ της φωτογραφίας.




Το εν λόγω site δεν έχει μόνο ρούχα ρετρό αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ποτέ ασχοληθεί με τα υπόλοιπα προϊόντα του. Για τις ανάγκες αυτού του κειμένου και μόνο "θυσιάστηκα" και έριξα μια ματιά. Εντόπισα αυτήν την ιδιαίτερη παντελόνα στα 8,63 ευρώ,



και το σετ της φωτογραφίας που κοστίζει 15,93 και αποτελείται από ένα πολύ σικάτο λευκό τοπ και υπέροχη κόκκινη φαρδιά ζιπ κιλότ.



Για το έτερο αγαπημένο site με ρούχα που ό,τι πάρεις κάνει 6 ευρώ, σας έχω ήδη μιλήσει. Προσεχώς, θα σας συστήσω και τους υπόλοιπους "μυστικούς θησαυρούς" μου... 

Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr
Follow me on facebook

Comments