Ξέρω τι διαβάζετε στο blog μου (που σήμερα έχει γενέθλια!)

Έχουμε μίνι γενέθλια σήμερα. Το blog μου γίνεται 30 ημερών! Για να πω την αλήθεια δεν θα το είχα παρατηρήσει αν δεν μου έστελνε η υπηρεσία που το "φιλοξενεί" μια αναφορά με τα 10 πιο διαβασμένα κείμενα του thisismarias.blogspot.gr.

Την κοίταξα από περιέργεια, αφού ο στόχος από την αρχή ήταν ξεκάθαρος και δεν είχε καμία σχέση με την "επισκεψιμότητα": ψυχοθεραπεία κάνω γράφοντας. Να σας πληρώνω θα έπρεπε κανονικά αλλά... μην σας το πείτε.

Η λίστα με τα 10 πιο διαβασμένα λοιπόν κείμενα, έκρυβε και εκπλήξεις για εμένα. Είδα να φιγουράρουν σε αυτήν κομμάτια που όταν τα έγραφα δεν φανταζόμουν ότι θα ενδιέφεραν οποιονδήποτε άλλον πλην εμού. Διαπίστωσα ότι απουσιάζουν πολυαγαπημένα κείμενα. Χάρηκα γιατί το δικό σας number one ταυτίστηκε με το απόλυτο my number one.

Αποφάσισα να την μοιραστώ μαζί σας αυτήν τη λίστα, έτσι σαν επετειακό κομμάτι για τον 1ο μήνα του blog. Αρχίζω την αντίστροφη μέτρηση για να φτάσουμε από το 10 στο 1:


N. 10  Όταν τη μάνα του άντρα σου την λένε Υπομονή (κι εσύ γεννάς κορίτσι)

N. 9  Τα παιδιά των φίλων μας...

Ν. 8 Μπότοξ-ψυχής με τις φίλες των σχολικών χρόνων...

Ν. 7 Πίσω έχει η (χαμηλοκωλα) νύφη την ουρά...

Ν. 6 Μάσκες ομορφιάς (με ο.τι έχετε στην κουζίνα σας)

Ν. 5 Η ζωή είναι ωραία ( μετά από μια κηδεία)

Ν. 4 Μια βαζέλα απο τον Πειραιά... (κι όμως γίνεται!)

Ν. 3 Εμάς που ισιώνουμε τα κάδρα στους τοίχους, να μας αγαπάτε...

Ν. 2 Καλώς σας βρήκα...

ΚΑΙ... Ν. 1 Η νύχτα που γεννήθηκε ο γιος μου....

Σας ευχαριστώ για την παρέα... Δεν είναι πάντα εύκολο να εκτίθεσαι γράφοντας δημοσίως αυτά που σκέφτεσαι και νιώθεις. Είναι όμως απίστευτα αναζωογονητικό. Όσο για το δικό μου πιο αγαπημένο κείμενο; Έχει γραφτεί. Αλλά δεν θα το μοιραστώ μαζί σας. Sorry, ε;

Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr
|Follow me on facebook

Comments