Το φλερτ της Ροζουλίας με τον θαλαμίσκο του ασανσέρ...



Δεν είχα διάθεση να γράψω σήμερα. Η μελαγχολία για ένα "τελευταίο αντίο" που θα ειπωθεί αύριο, η κούραση από πολλέεεεεεεεεες δουλειές που με παραμόνευαν Δευτεριάτικα, κάτι γυναικολογικά θεματάκια ρουτίνας που μου φέρνουν πάντα νευρα-πονοκεφαλο-εξάντληση, είπα να το αποφύγω...

Υπολόγισα όμως χωρίς τη Ροζουλία. Την συνάντησα αργά το απόγευμα και λίγα λεπτά μαζί της ήταν αρκετά για να μου αλλάξουν τη διάθεση. Βρεθήκαμε να περιμένουμε τυχαία το ασανσέρ στην ίδια πολυκατοικία.

"Μαρία, εχεις ποτέ υπολογίσει πόσες φορές στη ζωή σου έχεις μπει σε ασανσέρ και πόσες έχεις βγει;" με αιφνιδιάζει.

"Όχι αλλά λογικά οσες μπήκα, τόσες βγήκα. Αλλιώς θα έπρεπε να είμαι ακόμη κλεισμένη εκεί μέσα...", της απαντάω.

"Αμάν με τις λεπτομέρειες! Έχεις ένα κόλλημα έχω καταλάβει... Σημασία έχει να μου πεις πόσες φορές περίπου εχεις μπει σε ασανσέρ. Όχι όταν ήσουν παιδί και δεν θυμάσαι. Ας πούμε τα τελευταία 30 χρόνια..." επιμένει απτόητη.

"Ε, 30 χρόνια, είναι περίπου 10.800 μέρες. Αν βάλω μέσο όρο να μπαινοβγαινω σε ασανσέρ 4 φορές τη μέρα...είναι περίπου 43.000 φορες και κάτι..." της λέω για να δω πού το παει.

" 43.000 φορές! Και πόσες φορές συνάντησες κάποιον θαλαμίσκο; Γιατί εγώ δεν τον έχω συναντήσει ποτέ" καρφώνει το βλέμμα της στο δικό μου.

"Τον ποιον;", ρωτάω για να βεβαιωθώ πως άκουσα καλά.

" Τον θαλαμίσκο. Δεν έχεις διαβάσει παλιά που έγραφαν έξω απο τα ασανσέρ για τον θαλαμίσκο που ήταν όπισθεν της θύρας; Δηλαδή πίσω απο την πόρτα αν δεν ξέρεις τι είναι όπισθεν της θύρας...", μου κάνει και μάθημα Ελληνικών.

"Εσύ ξέρεις τι είναι θαλαμίσκος, Ροζαλία μου;", κάνω την κρίσιμη ερώτηση.

"Εννοείται! Είναι ο φύλακας του ασανσέρ! Είχα κάποτε ένα φλερτ!", με αποτελειώνει.

" Με θαλαμίσκο;"...

" Με θαλαμηπόλο. Αντί για ασανσέρ δούλευε σε πλοίο. Αλλά δεν ήταν δικό του... Οπότε...".

Οπότε... Μακάριες οι Ροζουλίες τω πνεύματι...


Διαβάστε κι άλλες ιστορίες της Ροζουλίας εδώ.

Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr

Οι ιστορίες της Ροζουλίας προέρχονται από προσωπικό ημερολόγιο που διέπεται από τους νόμους περί προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων με συμβολαιογραφικη πράξη.

Απαγορεύεται η αντιγραφή και αναπαραγωγή τους χωρίς αναφορά στην πηγή


Comments