Κους κους και παπαράτσι εν έτη 1962 (καμία σχέση με το σήμερα!)

Ένα τεύχος του περιοδικού ΕΙΚΟΝΕΣ, ηλικίας 55 ετών, που βρέθηκε πεταμένο στα σκουπίδια, μου έδωσε μεγάλη χαρά αφού ήταν για εμένα κάτι σαν θησαυρός. Χθες μοιράστηκα μαζί σας τις διαφημίσεις της εποχής εκείνης (Καθίσματα για βασιλικούς πωπούς (και άλλες διαφημίσεις του 1962!)

Σειρά σήμερα έχουν τα κους-κους. Βασιλικά ή απευθείας βγαλμένα από το Φεστιβάλ Καννών του '62, τα "κουτσομπολιά" υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Αυτό που αλλάζει, ανάλογα με την χώρα, την εποχή και το μέσο, είναι τα πρόσωπα.

Γιατί, ας είμαστε δίκαιοι, είναι μεγάλη πολυτέλεια να πρέπει να γεμίσεις τις σελίδες ή τον ραδιοτηλεοπτικό χρόνο σου με το φλερτάκι που έκανε ο συνοδός της Ζαν Μoρό στην Σοφία Λόρεν, το αν χώρισε ή όχι ο Αλέν Ντελόν με την Ρόμι Σνάιντερ ή την αδυναμία που έχει ο διάδοχος του Ελληνικού θρόνου Κωνσταντίνος στην Άννα Μαρία της Δανίας.


Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από αυτό το τελευταίο. "Η Άννα Μαρία της Δανίας είναι η τρίτη κόρη της βασιλικής οικογένειας. Κάποιος ξένος δημοσιογράφος παρετήρησε ότι θυμίζει παραμύθια του Άντερσεν. Οι ξένοι δημοσιογράφοι λένε ότι είναι η αδυναμία του Έλληνος Διαδόχου" διαβάζουμε στη λεζάντα δίπλα από την παράνυφο με την νεραϊδένια ομορφιά, την 16χρονη τότε Άννα Μαρία.




Δύο χρόνια αργότερα, το 1964, "η αδυναμία" θα γίνει έρωτας και η Άννα Μαρία της Δανίας, Άννα Μαρία της Ελλάδας, στο πλευρό του τότε Βασιλιά Κωνσταντίνου.




Ίδια παραμένουν από το 1962 και τα βάσανα των φωτογράφων, γνωστών ως παπαράτσι, όπως προκύπτει από το κείμενο που συνδεύει το φωτορεπορτάζ από το πάρτυ που δόθηκε στα "Αστέρια" τις παραμονές των πριγκιπικών γάμων. "Η αποτύπωση δυσκολοπλησίαστων υψηλών προσώπων, απαγορευμένων στον φωτογραφικό φακό μεταβάλλεται πολλές φορές σε φωτογραφικό άθλο. Τα όργανα της τάξεως σε κυνηγούν, τα γκαρσόνια του κέντρου σε σαμποτάρουν, οι υπό φωτογράφιση δυσανασχετούν...".

Και σε αυτήν την περίπτωση την διαφορά από την κάνουν τα πρόσωπα.Ούτε που μπορώ να κάνω οποιαδήποτε σύγκριση με το ποιούς είναι αναγκασμένοι να κυνηγούν (;) σήμερα για μία πόζα οι Έλληνες παπαράτσι...



Στις σελίδες του περιοδικού ΕΙΚΟΝΕΣ, συναντάμε και ένα εκτενές αφιέρωμα στο Φεστιβάλ Καννών του 1962. Ξεχώρισα την απαράμμιλη ομορφιά της 32χρονης τότε Σοφία Λόρεν που ακόμη και σε άσπρο-μαύρο σου κόβει την ανάσα,




αλλά και τις λεζάντες των φωτογραφιών που σφάζουν με το γάντι την επίσης καλλονή Ζαν Μορό. Στη μία σχολιάζονται οι "αγνές προθέσεις" του "τακτικού συνοδού της" που είναι μαζί της "ανιδιοτελώς λέγεται".



Στην άλλη, αντικείμενο σχολιασμού είναι το φλερτ του ίδιου συνοδού στην Σοφία Λόρεν, πίσω από την πλάτη (κυριολεκτικά) της καλής του.



Σε μία τρίτη ο μορφασμός της γαλλίδας σταρ "".



Ακολουθεί και συνέχεια...

Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr
Follow me on facebook

Comments