Η Ροζουλία στη Eurovision μέσω... του ΑΣΕΠ της οδού Πουλίου!

"Θέλω να πάω μια μέρα στα γραφεία του ΑΣΕΠ. Μήπως ξέρεις πού είναι;" με ρώτησε πριν από λίγο καιρό η Ροζουλία.

" Γιατί θέλεις να πας στα γραφεία του ΑΣΕΠ, αν δεν γίνομαι αδιάκριτη;" ρώτησα εγώ με τη σειρά μου.

"Θέλω να διοριστώ στο Δημόσιο" μου απάντησε με φυσικότητα και πριν προλάβω να αντιδράσω συμπλήρωσε: "Όταν τελείωσα εγώ τις σπουδές μου, μπορούσες να μπεις στο Δημόσιο χωρίς να πας στον ΑΣΕΠ. Έπρεπε να έχεις μόνο κάποιο μέσον. Εγώ είχα τον θειό μου στην Καρδαμύλη που μου έλεγε συνέχεια να μιλήσει σε έναν γνωστό του Υπουργό. Αλλά πού μυαλό τότε...".

"Συγγνώμη που σε διακόπτω, αλλά δεν ήξερα ότι έχεις κάνει σπουδές..."

"Ναι βέβαια! Ένα χρόνο σπούδαζα... Πήγα έξι μήνες στο ΤΕΙ Ξύλου και Επίπλου. Και έξι μήνες έκανα μακιγιάζ-μαλλιά-νύχια " με ενημέρωσε με ύφος που αμφιβάλλω αν είχε ποτέ ο καθηγητής Νανόπουλος...

" Ούτε ότι υπάρχει αυτό το ΤΕΙ ήξερα.... Και διαρκούν τόσο λίγο οι σπουδές; "

" Δεν ξέρω πόσο διαρκούν...Εγώ τόσο πήγα. Μετά είδα στην τηλεόραση την Βερόνικα Αργέντζη που έπαιζε στο Τμημα Ηθών και ήθελα να γίνω Αστυνομικός ή κάτι με στολή. Εκτός από νοσοκόμα γιατί φοβάμαι την ένεση..."

"Την Βερόνικα Αργέντζη! Τι θυμήθηκες βρε Ροζουλία... Και έκανες μαθήματα Μακιγιαζ και Κομμωτικής για να γίνεις Αστυνομικός;".

" Όχι ρε Μαρία... Λες κάτι βλακείες ώρες ώρες. Για να μάθω να βάφομαι και να χτενίζομαι σωστά . Γιατί γυναίκα που ξέρει να βαφτεί σωστά μπορεί να πετύχει τα πάντα. Και αυτός είναι ο λόγος που θέλω να πάω και στον ΑΣΕΠ...".

"......"

" Για να με δουν live, βρε καρδούλα μου. Είναι αλλιώς να πάει από κοντά μια ωραία γυναίκα, βαμμένη, με τις τρέσες στο κεφάλι, το κόκκινο κραγιόν, το μίνι και τη γόβα, κι αλλιώς να στείλεις μια σκέτη αίτηση... Δεν έχεις ακούσει που λένε ότι η ομορφιά ανοίγει πόρτες;"

" Το χω ακούσει αλλά δεν είχα ποτέ φανταστεί ότι εννοούσαν την πόρτα του ΑΣΕΠ... Και πού ακριβώς θέλεις να διοριστείς Ροζουλία; Κάπου με στολή;".

"Α όχι! Τις στολές τις φοράω αλλού τώρα πια, αν πιάνεις τι σου λέω... Θέλω να διοριστώ στην ΕΡΤ".

" Σαν μακιγιέζ; Δεν ειναι εύκολο. Θέλει προϋπηρεσία."

"Δεν με πειράζει. Αρκεί να πηγαίνω στην αποστολή της Eurovision".

"Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά έχω βάσιμες υποψίες οτι δεν πας μέσω ΑΣΕΠ, ούτε στην ΕΡΤ ούτε στην Eurovision..."

" Και πώς πας στην ΕΡΤ και τη Eurovision;"

"Αχ βρε Ροζουλία. Είναι μεγάλη συζήτηση αυτή. Γιατί δεν μένεις στη δουλειά σου;".

"Γιατί τόσα χρόνια δεν αναγνώρισε κανείς ούτε τις σπουδές μου, ούτε τις ικανότητες μου. Γι αυτό θα σου χρωστάω χάρη: βρες μου την διεύθυνση του ΑΣΕΠ. Και όλα τα άλλα άστα πάνω μου...
".

" Θα στην βρω αν και θα πας άδικα. Κάπου στους Αμπελόκηπους νομίζω πως είναι, στην οδό Πουλίου..."

" Πουλίου;"

"Ναι. Την ξέρεις;"

" Φυσικά! Ρώτας κάτι βλακείες ώρες ώρες βρε Μαρία... "


Διαβάστε κι άλλες ιστορίες της Ροζουλίας εδώ.

Μαρία Παναγοπούλου
thisismarias.blogspot.gr

Follow me on facebook



Οι ιστορίες της Ροζουλίας προέρχονται από προσωπικό ημερολόγιο που διέπεται από τους νόμους περί προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων με συμβολαιογραφικη πράξη.
Απαγορεύεται η αντιγραφή και αναπαραγωγή τους χωρίς αναφορά στην πηγή

Comments